خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
cero
تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل

پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل

پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل
دسته بندیپژوهش های دانشگاهی
فرمت فایلdoc
حجم فایل139 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل21

پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل

پایان نامه کارشناسی ارشد

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :

دلایل متعددی در ادبیات مربوط به برند به جهت رشد برند سازی در صنایع امروزی بیان شده است که بازارهای گوشی موبایل از جمله­ی این صنعت هستند. از دیدگاه مشتری کاهش ریسک­های ادراک شده­ی مالی و غیر مالی و هزینه­های تحقیق از منافع کلیدی انتخاب برندها هستند. از نظر صاحبان برند موضوع کلیدی توانائی ارائه قیمت­های مناسب­تر نسبت به رقیب، توانائی کسب سهم بازار بیشتر، توانائی حفظ مشتریان از طریق ایجاد وفاداری به برند  و کاهش هزینه­های بازاریابی بخش خدمات، اندازه­گیری ارزش ویژه برند و در نظر گرفتن جنبه­های شناختی آن تقریبا موضوعی جدید در مفهوم بازاریابی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد(Chen,2010). یک برند خوب انتخاب مصرف­کنندگان را جهت می­دهد و بر وفاداری مشتریان می­افزاید. از آنجایی که مشتریان در انتخاب خود اکثرا به سمت برندهایی می­روند که تجربه­ی خوبی از استفاده­ی آن برند دارند. این موضوع از لحاظ نگرشی باعث انتخاب و وفاداری نسبت به برند مورد نظر می­شود. نام­های تجاری قوی(برند) ورود به بازارهای جدید را ممکن می­سازد. احتمالا شرکت­های دارای نام­های تجاری قوی در ورود به بازارهای به مراتب موفق­ترند(رشیدی و رحمانی،1392).

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه

دانلود پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل15

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه

مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم.

پورتفولیو در لغت به معنی  مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد.
مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و ... تعبیر کرد.

اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است, بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد.و کنترل پروژه بدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است. پس رابطه بین دو موضوع روشن است: مدیریتپورتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه ضروری است.

دانلود پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

دانلود پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل30

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید. در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور موثر و کارآمدی عمل کند. 

زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید:

حمله به دولت از جهت ساختار بزرگ و گسترده و غیر مردمی – در اوج حکومت های رفاه در سال های قبل از 1960 در اروپا و آمریکا. دولت ها به تدریج بزرگ شده و بوروکراسی های دولتی منابع کمیاب جامعه را می بلعیدند. در چنین رایطی دولت ها مورد انتقادهای فراوانی قرار می گرفتند و لزوم مدیریت دولتی جدیدی مطرح می شود. گروه دیگری از منتقدان دولت، آن را به علت سازمان های غیر مردمی مورد حمله قرار دادند. در این سازمان ها، اهداف بوروکراتیک دنبال می شود و مردم ارزش چندانی در مقابل سازمان نداشتند. ادارات دولتی با اتکاء به تخصص گرایی صرف و حرفه ای بودن، نقش مردم را ناچیز می دانستند و اهمیت چندانی برای ارباب رجوع خود قائل نبودند. 

دانلود پاورپوینت مدیریت دولتی نوین






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل827 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل23

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 

تاریخچه

قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد.

پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال . گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد.

مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به مجموعه ای از فعالیت ها هستند که نقاط شروع و پایان تعریف شده ای داشته و مجموعه ای از منابع در سطوح مختلفی بکار می گیرد.

 پروژه چیست؟

پروژه طبق تعریف PMI عبارت از مجموعه فعالیت های موقتی برای تحقق یک تعهد و ایجاد یک محصول یا ارایه خدمات مشخص است.

ویژگیهای یک پروژه

یک کار منحصر به فرد- جدید و غیر تکراری است. 

دارای یک نتیجه عینی در قالب محصول یا ارائه خدمت است.

موقتی است یک نقطه شروع و پایان قابل تعریف دارد.   

باید بتوان آنرا به اجزإ گسسته تقسیم نمود. 

هر جزء دارای زمان – منابع و هزینه خاصی است که روابط وابستگی خاصی بین آنها حاکم است و نیازمند منابع کاری و مصرفی مختلفی است. 

بودجه آن محدود و قابل پیش بینی است و باید یک همایت کننده مالی داشته باشد.

دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی

پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی

دانلود پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی

پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی
هوش هیجانی مدیران پرستاری
سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی
پایان نامه هوش هیجانی مدیران
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل29

پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی

مقدمه

هوش هیجانی[1] به عنوان یک مبحث علمی در روانشناسی نزدیک به دو دهه است که در جهان و اندکی دیرتر، در ایران مطرح است و اهمیت آن با بروز تحولات اجتماعی مربوط به عصر صنعتی و فراصنعتی، به ویژه در گستره ی روابط میانفردی در محیط تحصیل، کار و خانواده نمود روز به روز بیشتری یافته است، به طوری که بسیاری بر این باور هستند که فرد برای آنکه در این شرایط بتواند به کامیابی نسبی در زندگی دست یابد لازم است در کنار بهره مندی از بهره ی هوش متعارف[2] (IQ) از بهره ی عاطفی[3] (EQ) مناسب نیز برخوردار باشد. بدین ترتیب نقش هوش هیجانی یا هوش عاطفی و پرورش آن در پیشرفت فرد در اجتماع نقشی است بسیار بااهمیت که نمی توان آن را ندیده گرفت.

امروزه بسیاری از سازمانها دستخوش تغییرند و هرگونه تغییر نیازمند کارکنان و مدیرانی است که انطباق پذیر بوده و با تغییرات سازگار شوند در این میان تعامل اجتماعی به شیوه ای شایسته و ثمربخش برای بیشتر مدیران و رهبران به عنوان کلیدی در مدیریت تغییرات سازمانی اهمیت فزاینده ای دارد. (مختاری و سیادت پور، 1384 : 85)

توانایی زندگی کردن با دیگران، ایجاد اعتماد و احترام متقابل و برقراری روابط مؤثر و اثربخش با دیگر افراد، نیاز به مجموعه ای از مهارت ها دارد. چنین مهارت هایی از زمان مطالعات رهبری اوهایو مطرح بود، که در آن بررسی ها تحت عنوان توجه به افراد معرفی شدند و در زمان های مختلف تحت عناوینی همچون گرایش اجتماعی ـ عاطفی[4] و یا مهارت روابط انسانی معرفی شدند. (موراند[5]، 2001 : 22)

به طور کلی، این مجموعه از مهارت های بین فردی، با توانایی مدیران و رهبران در مورد رفاقت و صمیمیت با کارکنان و درک احساسات و عواطف آنها به رفع نیازهایشان سر و کار دارد و موجب برقراری احترام و اعتماد متقابل و برقراری روابط اثربخش و غیردستوری بین پیروان و رهبران خواهند شد.

تحقیقاتی که در ده سال گذشته در زمینه ی هوش هیجانی صورت گرفته است به اندازه ای فراوان و گسترده است که از آن به عنوان «انفجار پژوهش» در زمینه ی هوش هیجانی یاد شده است. این تحقیقات شواهد روزافزونی را به دست می دهد مبنی بر اینکه هوش هیجانی را می توان به طور قابل اطمینان اندازه گرفت و می توان از آن در پیش بینی نتایج مهم در عرصه ی کار و زندگی از جمله کیفیت رابطه با دیگران و کارایی مدیریتی بهره جست.

همچنین مطالعات نشان داده است که گوی رقابت آینده را مدیرانی خواهند برد که بتواند به طور ثمربخش و نتیجه بخش با منابع انسانی خود ارتباط برقرار کند، در این زمینه هوش عاطفی یکی از مؤلفه هایی است که می تواند به میزان زیادی در روابط مدیران با اعضای سازمان نقش مهمی ایفا کند. در حقیقت هوش هیجانی عامل تعیین کننده توفیق یا عدم توفیق مدیران می باشد.

هر چه در سازمان به سمت بالاتر می رویم اهمیت هوش عاطفی در مقایسه با هوش عقلی افزایش می یابد. در این زمینه گولمن و همکاران او معتقدند که هوش عاطفی در تمامی رده های سازمانی کاربرد زیادی دارد، اما در رده های مدیریتی اهمیتی حیاتی می یابد. آنان مدعی هستند هوش هیجانی تا حدود 85% بهترینها را در موقعیت رهبری ارشد از ضعیف ترینها جدا می سازد و مشخص می کند. زیرا شرایطی که در رأس سلسله مراتب سازمانی بوجود می آیند، سریعتر گسترش می یابند، چرا که هرکسی به مدیر و فرد بالا دست خود نگاه می کند. افراد زیردست رفتارهای عاطفی خود را از مدیران می آموزند. حتی هنگامی که مدیر را نمی توان زیاد رؤیت کرد (مثل مدیری که پشت درهای بسته در طبقات بالاتر کار می کند.) نگرش او بر حالات زیردستانش تأثیر می گذارد. به همین علت است که هوش عاطفی از اهمیت زیادی برای یک رهبر برخوردار است. (بابایی و مؤمنی، 1384 : 35)

همچنین گولمن ادعا می کند که اگرچه بهره ی هوش عمومی، نسبتاً ثابت است، اما هوش هیجانی می تواند ایجاد شده و آموزش داده شود. هوش هیجانی یک مهارت انعطاف پذیر است، در حالی که شخصیت تغییر نمی کند. وقتی EQ و شخصیت را باهم در نظر می گیریم، می توانیم از کل فرد تصویر خوبی بدست آوریم.

هوش شناختی (IQ)، شخصیت و هوش هیجانی (EQ) ویژگی های متمایزی هستند که همه ما آنها را داریم. مجموع آنها تعیین کننده ی چگونگی تفکر و عمل ماست. امکان ندارد بتوانیم براساس یکی از آنها دیگری را حدس بزنیم و همان گونه که گفته شد، از بین این سه ویژگی، هوش هیجانی موردی است که انعطاف پذیر و قابل تغییر است.


دانلود پایان نامه هوش هیجانی مدیران پرستاری و سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستان امام خمینی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان

پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان

پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
هیجان خواهی و هوش هیجانی 
رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل94 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل21

پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان

فهرست مطالب

 

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

ضرورت و اهمیت تحقیق. 9

اهداف تحقیق. 9

فرضیه های پژوهش... 10

تعریف مفهومی و نظری.. 11

هوش هیجانی.. 11

هیجان خواهی.. 11

تعریف عملیاتی.. 12

پیشینه پژوهش... 13

نمونه و روش نمونه گیری.. 16

روش پژوهش... 16

ابزار پژوهش... 17

مقیاس کوتاه هیجان خواهی زاکرمن.. 18

روش تجزیه و تحلیل داده ها 19

منابع. 20

 

مقدمه

انسانها از نظر پایه ارثی انگیختگی و واکنش پذیری نسبت به محرکهای محیطی ، تفاوت دارند. منظور از سطح پایه انگیختگی این است که یک نفر بدون تحریک بیرونی ، چقدر برانگیخته است . واکنش پذیری ، به واکنش انگیختگی فرد هنگام قرار گرفتن در معرض تحریک بیرونی ، اشاره دارد. هیجان خواهینوعی صفت شخصیت است که با انگیختگی و واکنش پذیری ارتباط دارد. فرد زیاد هیجان خواه ، تحریک بیرونی مداوم مغز را ترجیح می دهد ، از کارهای تکراری کسل می شود و همواره در جستجوی راه هایی برای افزایش دادن انگیختگی از طریق تجربیات هیجان انگیز است. فرد کم هیجان خواه ، تحریک مغزی کمتری را ترجیح می دهد و کارهای تکراری را نسبتاً خوب تحمل می کند. بطور کلی سازه هیجان خواهی مربوط می شود به اینکه سیستم عصبی مرکزی فرد(مغز و نخاع شوکی) تا چه اندازه ای به تغییر و تنوع نیاز دارد ، بطوری که افراد هیجان خواه ترجیح می دهند فعالیت های خود را تغییر دهند ، کانالهای تلویزیون ، داروها و شریکان جنسی خود را عوض کنند و الی آخر(ریو22004 ، ترجمه سید محمدی) هوش عاطفی به عکس بهره هوشی قابل تغییر و وابسته به شرایطی است که فرد در آن بزرگ می شود و این نکته مثبت زندگی است و بهتر است احساسات و هیجانات خود را کنترل کنیم. ما تنها قسمتی از خلق و خوی خود را از طریق وراثت و ژنتیک دریافت می کنیم و محکوم نیستیم که تا آخر عمر با همان خلق و خوی زندگی کنیم.

هوش منطقی از طریق وراثت و هوش عاطفی از طریق آموزش و یادگیری ایجاد می شود. دانیل گلمن محقق و پژوهشگر دانشگاه راتگرز می گوید :

«بدون داشتن هوشی عاطفی بالا هو می توان در رهبری موفق شد به شرطی که خیلی خوش شانس باشیم و شرایط به نفع ما باشد». (شریفیان ثانی، 1383)

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هیجان خواهی و هوش هیجانی و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان

پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان

پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل162 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل105

پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان

چکیده :

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطه هوشی هیجانی و تاب آوری با سلامت روانی کارمندان است و روش پژوهش از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه کارمندان مرد شاغل در شهر اردبیل است که از بین آنها 200 نفر به شکل تصادفی خوشه ای ( چند مرحله ای ) به عنوان نمونه انتخاب شدند، که این افراد با پرسشنامه های هوش هیجانی (شوت )، تاب آوری( کانر و دیوید سون) و سلامت روانی گلدبرگ ارزیابی شدند. داده های بدست آمده با نرم افزار SPSS تحلیل شده و نتایج حاکی از آن است که بین هوش هیجانی با تاب آوری کارمندان رابطه مثبت معنی دار وجود دارد ولی بین هوش هیجانی با سلامت روان و ابعاد آن رابطه معنی دار وجود ندارد.

همچنین نتایج نشان می دهد که بین تاب آوری با سنوات خدمت رابطه منفی وجود دارد. اما بین هوش هیجانی و سلامت روان با سنوات خدمت رابطه معنی دار وجود ندارد.

فهرست                                                                                                              صفحه

 فصل اول

کلیات تحقیق ..................................................................................................................................1 

مقدمه .............................................................................................................................................2

بیان مسئله .......................................................................................................................................4

اهمیت و ضرورت تحقیق ................................................................................................................7

اهداف پژوهش ...............................................................................................................................7

فرضیه های پژوهشی ........................................................................................................................8

تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها.......................................................................................................8

فصل دوم

چرا بعضی از آدم های با هوش کار احمقانه می کنند؟.....................................................................13

تاریخچه هوش هیجانی...................................................................................................................14

نقش هیجانها در هوش ...................................................................................................................16

مفهوم هوش هیجانی ......................................................................................................................18

مؤلفه های هوش هیجانی ...............................................................................................................19

اهمیت و ضرورت هوش هیجانی ...................................................................................................24

هوش هیجانی و تأثیر آن بر بهداشت روانی ....................................................................................26

نحوه استفاده از هوش هیجانی در تحول پیشه و گزینش ..................................................................27

پیامدهای بهداشتی تنظیم هیجانی ....................................................................................................28

تاب آوری ....................................................................................................................................30

ویژگی های افراد تاب آور ............................................................................................................31

عوامل محافظت کننده محیطی .......................................................................................................33

ویژگی های محیط های تاب آور ( خانواده، مدرسه، اجتماع) .........................................................33

راه های محیطی ارتقای تاب آوری.................................................................................................34

نقش محیط در تاب آوری..............................................................................................................34

چطور این مهارت را پرورش دهیم ................................................................................................37
مسئولیت پذیری.............................................................................................................................40
افزایش خودکارآمدی....................................................................................................................40

منابع باورهای خودکارآمدی .........................................................................................................40

سه نکته مهم درباره تاب آوری ......................................................................................................41

سلامت روان..................................................................................................................................41

سلامت روانی.................................................................................................................................42

تعریف سلامت روانی.....................................................................................................................43

اصول بهداشت روانی.....................................................................................................................45

خصوصیات افراد دارای سلامت روانی............................................................................................47

ویژگی های مهم سازمانهای سالم...................................................................................................50

هدفهای بهداشت روانی در سازمان ................................................................................................52

اصول بهداشت روانی در سازمان ...................................................................................................54

عوامل استرس زای محیط کار........................................................................................................58

یافته های پژوهش ..........................................................................................................................63

پژوهشهای خارج از کشور..............................................................................................................69

فصل سوم

 روش پژوهش...............................................................................................................................75

جامعه آماری..................................................................................................................................76

نمونه و روش نمونه گیری...............................................................................................................77

ابزار پژوهش..................................................................................................................................77

روش اجرا.....................................................................................................................................80

روش تجزیه و تحلیل.....................................................................................................................81

فصل چهارم

 یافته های پژوهش..........................................................................................................................82

جداول مربوط به یافته ها.................................................................................................................83

فصل پنجم

نتیجه گیری....................................................................................................................................92

محدودیت ها.................................................................................................................................94

پیشنهادات......................................................................................................................................95

منابع...............................................................................................................................................96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی و تاب آوری با سلامت روان در کارمندان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

دانلود پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
 ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی
 هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عال
پایان نامه ویژگیهای هوش سازمانی
دسته بندیپژوهش های دانشگاهی
فرمت فایلdoc
حجم فایل86 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل12

پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

پایان نامه کارشناسی ارشد

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند) :

رویکرد سازمان به عنوان یک نظام یادگیرنده در اوایل قرن بیستم مطرح شد. فردریک وینسلور تیلور معتقد است، وقتی واقعیت های مدیریتی، برای یک مدیر بیان و سنجیده شوند، وی براحتی می­تواند آموخته­های خود را به دیگران منتقل نموده و در نتیجه کارآئی سازمان را افزایش دهد. در سال 1950، رویکرد سازمان­های یادگیرنده توسط نظریه پردازانی چون ریچارد سایرت، جیمزمارچ (1963) و هربرت سایمون اصلاح و بازنگری شد. بنا به گفته اکثر محققان، مفهوم سازمان یادگیرنده، از سال­های پایانی قرن بیستم، از جانب محققان و رهبران سازمان­ها توجه بیشماری را به خود جلب کرده است(شهایی، 1384) از دهه 1980 به بعد نیز صاحبنظرانی چون پدلر، آرجریس و شون، مارسیک، واتکینز، و جفارت وارد صحن سازمان یادگیرنده شدند و هر یک به نوعی و با رویکرد خاص به تعریف و تشریح این مفهوم پرداختند. البته همگان اذعان می­کنند که انتشار کتاب اصل پنجم: هنر و عمل سازمان یادگیرنده، نوشته پیتر سنگه، مهمترین روند فکری این پارادایم می­باشد و سنگه پایه گذار تفکر علمی سازمان یادگیرنده در سال­های گذشته بوده است.

دانلود پایان نامه ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics

پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics

دانلود پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics

پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics
منطق فازی در رباتیک
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
حجم فایل1125 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل27

پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics

تاریخچه منطق فازی

اولین با در سال 1965 توسط دکتر لطفی زاده مطرح گردید.

برای برطرف ساختن ناتوانی منطق دوگانه و ریاضیات بسیار دقیق در برخورد با دنیای واقعی و نا دقیق

در سال 1968 نظریات مربوط به کارگیری منطق فازی در بحث کنترل مطرح گردید.

اولین با در سال 1974 در ارتباط با فرایند کنترل یک موتور بخار توسط آقایان ممدانی و اصیلیان صورت پذیرفت.

یکی از موارد مهم به کار گیری منطق فازی برای طراحی سیستم های کنترلی براساس کنترل منطقی فازی (FLC (Fuzzy Logic Control می باشد.

منطق ارسطویی در مقایسه با منطق دکتر لطفی‌زاده

در منطق دو ارزشی یا ارسطویی فرض بر دقیقا معلوم بودن حد و مرزهاست و یک مقولة معلوم یا در آن حوزه قرار دارد یا خیر.

مسائل دنیای واقعی فاقد حد و مرزهای واضح و روشن هستند.

 

عناوین ارائه

تاریخچه منطق فازی

بررسی اجمالی کنترلرهای فازی

کنترلرهای ساده فازی

کنترلرهای خود سازمان ده فازی

کنترلرهای وفق پذیر فازی

بررسی چند نمونه از کاربرد کنترلهای فازی در Robotics

 

دانلود پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری

پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری

دانلود پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری

پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری
اعتماد به نفس
خود باوری
پایان نامه بررسی اعتماد به نفس
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل421 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل89

پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری

چکیده

    هدف از پزوهش حاضر بررسی نقش اعتماد به نفس و خودباوری در پیشرفت شغلی افراد می باشد. این تحقیق از نوع میدانی توصیفی است . جامعه آماری تحقیق را کلیه شاغلین استان اردبیل تشکیل می دهند. نمونه تحقیق شامل 100 نفر می باشد که 50 نفر آن اختصاص به زن ها و 50 نفر اختصاص به مردها دارد که به روش تصادفی خوشه ای انتخاب شده اند. کلیه آزمودنی های پژوهشی با پرسشنامه های محقق ساخته مورد ارزیابی قرار گرفتند . دادههای جمع آوری شده با روش های آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

    با توجه به اینکه خطای آزمون بالاتر از حد استاندارد یعنی 5% است بنابراین آزمون معنادار نیست یعنی بین اعتماد به نفس و شغل افراد رابطه معناداری وجود ندارد با توجه به خطا آزمون بین اعتماد به نفس و تحصیلات افراد رابطه معنی داری وجود ندارد. با توجه به اینکه سطح معنا داری آزمون 2% و کمتر از حد استاندارد یعنی 5% است پس نتیجه گیری می شود که آزمون معنادار است.

مقدمه

    میزان موفقیت و دست یافتن به اهداف زندگی فردی و اجتماعی انسان ، بستگی به میزان اعتماد به نفس او دارد ؛ زیرا اعتماد به نفس تاثیر به سزایی در سازماندهی رفتارهای سالم و سازندی فردی و اجتماعی انسان ها دارد. زندگی فارغ از ارتباط با دیگران، نه ممکن است و نه مطلوب، زیرا انسان موجودی است اجتماعی و بر قراری ارتباط یک نیاز ضروری در زندگی انسان به شمار می رود. گاه به دلایل برخی عوامل روانی نهفته در درون فرد، اتفاق می افتد که فرد آنگونه که شایسته و بایسته است در میان اجتماع حضور نیابد. یکی از مهمترین عوامل روانی که در بروز شکست ها و ناکامی ها و ایجاد موانع در مسیر یک زندگی پر نشاط و موفق، نقش تعیین کننده دارد. نبود اعتماد به نفس در انسانهاست که می تواند برای فرد پیامدهای منفی و زیانبار بسیاری ایجاد کند.

    اغلب مردم معنای واقعی کلمه ی اعتماد به نفس» را به خوبی درک نمی کنند . به همین دلیل آن نوع از اعتماد به نفس و خود باوری که مطلوب و مورد نظرشان است در زندگی تجربه نمی کنند. چون فکر می کنند اعتماد به نفس یعنی این که ایمان و اعتماد به موفقیتهایی که در کارها به دست می آورند. در صورتی که اعتماد به نفس واقعی و حقیقی آن است که قبل از این که در کارها موفق شویم نوعی اعتماد به توانایی خود برای انجام آن کار داشته باشیم. وقتی اعتماد به نفس و خود باوری خود را براساس آن که و انچه به راستی هستید و نه براساس موفقیت ها و دستیابی ها یا شکست ها و ناکامی های خود بنا می کنید. چیزی را در خود خلق می نمایید که هیچ کس و هیچ چیزی یارای گرفتنش را از شما نخواهد داشت .

دانلود پایان نامه بررسی رابطه نقش اعتماد به نفس و خود باوری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,