خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
cero
تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده

سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده

دانلود سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده

سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده
دسته بندیسمینار برق
فرمت فایلpdf
حجم فایل3052 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل168

سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده


چکیده:

در دو دهه اخیر، تکامل تکنولوژی تولیدات پراکنده (DG)، تجدید ساختار صنعت برق و بوجود آمدن بازارهای آزاد رقابتی، تغییر نگرش اقتصادی پیرامون این تولیدات، ملاحظات زیست محیطی و… موجبات علاقه مجدد تولید پراکنده را فراهم نموده است. هم اکنون در ایران، همزمان با حرکت به سوی تجدید ساختار صنعت برق و برای همسو بودن با این مهم، استفاده از تولید پراکنده و همچنین استفاده از سیستم های تولید همزمان به ویژه در سال های اخیر مطرح گردیده است. از طرفی بکارگیری سیستم های تولید همزمان (CG) باعث افزایش بیشتر راندمان نیروگاه ها و همچنین کاهش سطح آلاینده های منتشره از آن ها گشته است. 

ورود تولیدات پراکنده و سیستم های تولید همزمان به بازارهای برق، ملاحظات بسیار مهمی را بوجود آورده است که بررسی آن ها در قالب یک سمینار ضروری می نماید. امید است در این سمینار به بررسی نقش سیستم های تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختاریافته و بازارهای رقابتی کامل پرداخته شود. 

براین اساس ابتدا مقدمه ای پیرامون مباحث مورد نظر در این سمینار آورده شده است. در فصل اول مروری بر تجدیدساختار صنعت برق و ویژگی های بازارهای تجدید ساختاریافته خواهیم داشت. سپس در فصل دوم انواع تولیدات پراکنده مورد بررسی قرار میگیرد. در فصل سوم، سیستم های تولید همزمان مطالعه می گردد. در فصل چهارم نقش تولید پراکنده و سیستم های تولید همزمان در بازارهای تجدیدساختار یافته مورد بررسی قرار خواهد گرفت. عنوان فصل پنجم، بازار برق ایران و حرکت به سمت تجدیدساختار و گسترش و توسعه سیستمهای تولید همزمان و تولیدات پراکنده میباشد و در فصل آخر نیز به نتیجه گیری مباحث بررسی شده در فصل های قبل، پرداخته میشود. 

مقدمه: 

تولید پراکنده (DG) در مفهوم کلی آن به هر نوع تولید در محل مصرف اطلاق می گردد . چنین اصطلاحی پیش از آن که انرژی الکتریکی جایگزین صورت های دیگر انرژی مانند حرارت، روشنایی، انرژی مکانیکی و … شود نیز وجود داشت. شاید بتوان ساده ترین مصداق تولید پراکنده انرژی را آتشی دانست که انسان های اولیه جهت مصارف حرارتی خود از آن بهره می بردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شبکه های جریان متناوب (AC) و نیز نیروگاه های در مقیاس بزرگ پا به عرصه صنعت نهادند تا بتوان انرژی الکتریکی را در فواصل طولانی انتقال داد،توان خروجی نیروگاه ها را افزایش داد، بارهای مصرفی بزرگ را تأمین نمود و نیز هزینه های سرمایه گذاری و بهره برداری به ازاء هر کیلووات قدرت تولیدی را کاهش داد. 

در دو دهه اخیر تکامل تکنولوژی تولیدات پراکنده، تجدید ساختار صنعت برق و بوجود آمدن بازارهای آزاد رقابتی، تغییر نگرش اقتصادی پیرامون این تولیدات، ملاحظات زیست محیطی و … موجبات علاقه مجدد تولید پراکنده را فراهم نموده است. امروزه نیروگاه های تولید پراکنده به نیروگاه هایی با ظرفیت تولیدی کم، از چند کیلووات تا چند مگاوات که برای تولید انرژی الکتریکی مورد نیاز در نزدیکی مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرند اطلاق می شود .این نیروگاه ها شامل نیروگاه های بادی، خورشیدی، پیل سوختی، موتورهای رفت و برگشتی گازسوز و دیزلی، توربین های صنعتی، میکروتوربین ها و … می باشند. 

عوامل بسیاری را می توان برای رویکرد مجدد صنعت برق به تولید پراکنده نام برد. IEA(2002) پنج عامل اساسی را در رابطه با رویکرد مجدد به تولید پراکنده بر می شمرد که عبارتند از: پیشرفت تکنولوژی های تولید پراکنده، محدودیت در ساختن خطوط انتقال جدید، افزایش تقاضای مصرف کنندگان جهت تهیه برق با قابلیت اطمینان بالا، آزادسازی (تجدید ساختار) بازار برق و نگرانی های زیست محیطی. برخی نیز بر این اعتقادند که پنج عامل فوق را می توان در دو فاکتور مهم و اساسی تجدید ساختار برق و مسائل محیط زیست خلاصه نمود. 

فن آوری های امروزه تولید پراکنده از نظر بهره برداری، ظرفیت و قابلیت توسعه آتی قابل انعطاف هستند. لذا امروزه تولید پراکنده امکان ارائه خدمات مناسب تأمین و نگهداری برق را داراست .به عنوان مثال استفاده از تولید پراکنده امکان واکنشی انعطاف پذیر به تغییرات قیمت را داده و می تواند به عنوان مانعی در برابر نوسانات قیمت بازار برق عمل کند. این امر را می توان جزء اصلی ترین موارد استفاده از تولید پراکنده در ایالات متحده آمریکا دانست.حال آن که در اروپا تقاضای بازار برای استفاده از تولیدات پراکنده به عنوان مقدمه ای جهت استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی برای تولید انرژی پاک و نیز افزایش راندمان تولید می باشد. از دیگر دلایل مهم استفاده تولید پراکنده افزایش قابلیت اطمینان است . زیرا با تجدید ساختار بازار و نیز گسترش بازار رقابتی، مشتریان نسبت به قابلیت اطمینان تأمین برق مورد نیاز خود هشیارتر شده اند. لذا تولید کنندگان نیز به دنبال راه حل هایی برای افزایش قابلیت اطمینان برق تولیدی خود می باشند. 

از جمله مهم ترین پیامدهای تجدیدساختار صنعت برق، خصوصی سازی صنایع مرتبط با آن صنعت می باشد.بالا بودن قیمت نیروگاه های بزرگ و نیز زیادبودن هزینه های سرمایه گذاری برای احداث این نوع نیروگاه ها، مانعی اساسی در تحقق اهداف خصوصی سازی محسوب می گردد . استفاده از نیروگاه های تولید پراکنده هزینه سرمایه گذاری در تولید انرژی الکتریکی را کاهش می دهد و نیز باعث افزایش سرمایه گذاری در این امر می شود. علاوه بر موارد فوق، بحران نفت در سال 1973 و همچنین بالا رفتن قیمت نفت در سال های اخیر موجب شده است تا بسیاری از کشورها که در صنایع خود، وابسته به سوخت های فسیلی بودند، به دنبال یافتن جایگزین های مناسب برای این گونه سوخت ها باشند. همچنین با افزایش آگاهی عمومی از مسائل زیست محیطی و تغییر نگرش در سیاست های تأمین انرژی و در اولویت قرارگرفتن مسائل محیط زیست، یافتن جایگز ین های مناسب و پاک برای سوخت های فسیلی ضرورت یافت. مطالعات نشان می دهد انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، بادی، جزر و مد، زمین گرمایی، بایوماس و … از نظر زیست محیطی فاقد آلودگی می باشند و جایگزین مطلوبی برای سوخت های فسیلی هستند.

دانلود سمینار برق نقش تولید پراکنده و تولید همزمان در صنعت برق تجدیدساختارشده






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری

مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری

دانلود مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری

مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری 
میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر
تخقیق میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر
پژوهش میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل103 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل145

مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری

چكیده پژوهش :

سوال پژوهشی این است كه آیا بین میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری تفاوت معناداری وجود دارد یا ندارد ؟

اهداف پژوهشی به ترتیب مبین مقایسه میزان اضطراب در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری می باشد . بررسی مقایسه میزان وسواس در بین دانشجویان پسرو دختر دانشگاه های آزاد و سراسری می باشد . بررسی مقایسه میزان شكایات جسمانی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری می باشد .

بررسی مقایسه میزان ترس مرضی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد و سراسری می باشد .

فرضیه های پژوهش در پی آزمودن آن است كه آیا در میزان اضطراب در بین دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های آزاد و سراسری تفاوت معناداری وجود دارد ؟

آیا در میزان وسواس بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد و سراسری تفاوت معناداری وجود دارد ؟

آیا در میزان شكایات جسمانی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد و سراسری تفاوت معناداری وجود دارد ؟

آیا در میزان ترس مرضی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد و سراسری تفاوت معناداری وجود دارد ؟

روش تحقیق پژوهش حاضر برای مطالعه ی ارتباط بین متغیرها عبارت است از روش جامعه ی آماری یا هدف در این پژوهش عبارت است از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد و سراسری.

در بیان ومعرفی نمونه می توان گفت ، در این پژوهش دو گروه نمونه شركت خواهند داشت .

الف) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه آزاد .

ب ) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه سراسری.

دو گروه نمونه از دو جامعه ی متفاوت از رشته های مرتبط با علوم انسانی

تعداد نمونه های پژوهش های حاضر 90 نفر است . چون در این پژوهش دو گروه یعنی یك گروه از دانشجویان دانشگاه آزاد و گروه دیگر از دانشجویان دانشگاه سراسری  با هم مقایسه می شوند . بنابراین در هر گروه 45 نمونه شركت داده می شوند تا بتوان مقایسه ای درست از ملاك ها به عمل آورد .

روش نمونه گیری با توجه به ملاك استنباط یا استدلال آماری ، روش نمونه گیری تصادفی است . ابزار اندازه گیری پرسشنامه ی Sclgor است روش آماری نتایج به دست آمده با استفاده از روش آماری آزمون T مورد تحلیل قرار گرفت .

فهرست مطالب

فصل اول  كلیات تحقیق

مقدمه............................................................................................................... 9

1-2 بیان مسئله ............................................................................................ 14

1-3 اهداف و ضرورت پژوهش ................................................................. 16

1-4سوالات پژوهش .................................................................................... 17

1-5فرضیه های پژوهش ............................................................................. 17

1-6 متغیرهای پژوهش ............................................................................... 18

متغیرهای مستقل .......................................................................................... 18

متغیرهای وابسته ......................................................................................... 18

1-7تعاریف مفهومی ..................................................................................... 18

1-8تعاریف عملیاتی...................................................................................... 19

فصل دوم  پیشینه و ادبیات تحقیق

2-1 دیدگاه و و نظریه ها در رفتار ناسازگار.............................................. 21     

2-2 تعاریف و دیدگاه های نظریه پردازان در رابطه با اضطراب.............. 24

2-3 اختلالات اضطرابی................................................................................ 38

2-3-1 اضطراب تعمیم یافته......................................................................... 39

2-3-2 وسواس فكری – عملی..................................................................... 40

2-3-2-1 ویژگی های اختلالات وسواس.................................................... 42

2-4 علل اختلالات اضطرابی (از دیدگاه های مختلف)................................. 43

2-4-1 دیدگاه زیست شناختی..................................................................... 44

2-4-2 دیدگاه روان پویایی.......................................................................... 44

2-4-3 دیدگاه رفتار گرایی........................................................................... 47

2-4-4 دیدگاه شناختی................................................................................. 49

2-4-5 دیدگاه انسان گرایی و اصالت وجودی........................................... 52

2-4-6 دیدگاه اجتماعی................................................................................. 57

2-5 تفاوت ها و تشابهات اختلالات اضطرابی ........................................... 57

2-6 درمان اختلالات اضطرابی.................................................................... 57

2-6-1 دیدگاه زیست شناختی..................................................................... 57

2-6-2 دیدگاه تحلیل روانی.......................................................................... 58

2-6-3 دیدگاه یادگیری................................................................................. 59

2-6-4 دیدگاه شناختی................................................................................. 61

2-7 وسواس – اجباری................................................................................ 64

2-8 ویژگی های اختلال وسواس فكری – عملی........................................ 67

2-9 نظریه ها و درمان اختلال وسواس فكری – عملی.............................. 68

2-9-1 نظریه های روان كاوی در رابطه با OCD .................................... 73

2-9-2 نظریه های رفتاری و شناختی......................................................... 74

2-9-3 درمان روانكاوی............................................................................... 75

2-9-4 درمان رفتاری هیجانی خردمندانه .................................................. 76

2-9-5 درمان شناختی.................................................................................. 76

2-9-6 درمان بیولوژیكی.............................................................................. 77

2-10 ویژگی های بالینی OCD .................................................................. 78

2-11 تشخیص اختراقی OCC ................................................................... 81

2-12 فوبی (ترس مرضی)........................................................................... 82

2-12-1 فوبی های خاص............................................................................. 83

2-13 نظریه ها و درمان فوبی خاص........................................................... 88

2-14 بیماری جسمانی یا اختلال جسمانی شكل ........................................ 95

2-15 اختلال جسمانی كردن و اختلال های مربوط.................................... 98

2-16 ویژگی های تشخیص اختلال جسمانی كردن................................... 101

2-17 نظریه ها و درمان اختلال جسمانی شكل ......................................... 102

2-18خود بیمارانگاری از لحاظ روانپزشكی ............................................. 107

2-18-1دلایل آغاز بیماری ......................................................................... 108

2-18-2 سابقه ی مشكل و شیوع آن ........................................................ 109

2-18-3 سیر بیماری................................................................................... 111

 

فصل سوم  روش تحقیق

جامعه آماری ............................................................................................... 116

نمونه و روش نمونه گیری ......................................................................... 116

روش اجرا ................................................................................................... 116

ابزار اندازه گیری ........................................................................................ 117

نمونه گیری آزمون ..................................................................................... 117

اعتبار آزمون ............................................................................................... 118

پایانی آزمون ............................................................................................... 119

روش جمع آوری اطلاعات ......................................................................... 121

روش آماری ................................................................................................ 121

فصل چهارم

مقدمه ............................................................................................................ 123

مقایسه میاگین ها ........................................................................................ 124

آزمون فرضیه ............................................................................................. 124

فصل پنجم

نتیجه گیری ................................................................................................. 130

محدویت ها و پیشنهادات............................................................................. 132

پیوست  ....................................................................................................... 134

دانلود مقایسه میزان اضطراب وسواس ، ترس مرضی شكایات جسمانی، در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های آزاد و سراسری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان

بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان

دانلود بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان

بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان
احساس امنیت اجتماعی
تعهد اجتماعی
  ارزیابی مثبت از مسوولان جامعه
ارزیابی مثبت از محیط اجتماعی
دیدگاه پوتنام در رابطه با اعتماد اجتماعی
نظریه آنتونی گیدنز
دیدگاه گیدنز درمورد رابطه رسا نه های جمعی با اعتماد اجتماعی
دسته بندیعلوم اجتماعی
فرمت فایلdoc
حجم فایل251 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل233

بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان

-1طرح مساله:

موضوع تحقیق حاضر بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان تهرانی است. اعتماد اجتماعی عبارت است از« حسن ظن فرد به سایر افرادونهادهای جامعه با این انتظار که آنها به گونه ای عمل خواهندکردکه نتایج منفی به حداقل کاهش یافته و دستیابی به اهداف میسر گردد.»

رویکردهای مختلفی به اعتماد وجود دارد که نیوتن و دالهی[1] آنها را بطور کلی در دو گروه فردی و اجتماعی جمع کرده اند.رویکرد فردی شامل تمام نظریه هایی است که اعتماد را از بعد روانشناسی و روانشناسی اجتماعی مورد توجه قرار می دهند.در این رویکرد اعتماد محصول عوامل فردی و روانشناختی چون تجارب دوران کودکی ویژگی های روحی و تجارب زندگی روزمره محسوب می شود.مطرح ترین نظریه پردازان این رویکرداوسلنر[2]واریک اریکسون[3] هستند.اما در رویکرد اجتماعی اعتماد محصول عواملی چون؛ مشارکت مدنی،محیط اجتماعی،روابط اجتماعی و میزان گستردگی جامعه انسانی به حساب می آید.در این رویکرد می توان از افرادی چون توکوویل،پارسونزو پوتنام نام برد.با این حال امروزه اغلب نظریه پردازان این حوزه سعی دارند تا تلفیقی از این دو رویکرد را دربررسی اعتماد به کارگیرند.

تحقیق حاضر با رویکرد اجتماعی،اعتماد را در سه نوع میان فردی،عام و نهادی مورد توجه قرار داده است.اعتماد میان فردی در سطح یک رابطه چهره به چهره قرار می گیرد.در این نوع از روابط،اعتمادمتوجه دوستان،آشنایان و اعضای خانواده است.اعتماد عام در سطحی فراتر از  روابط چهره به چهره و دوستانه قرار می گیرد. هدف اعتماد شخص معینی نیست،بلکه بصورت کلی مطرح می شودبرای مثال اعتماد به زنان در مقابل مردان.یا اعتماد به نژاد و ملیت متفاوت. اعتماد نهادی متوجه نهادها و سازمانهای رسمی یا غیر رسمی وبطور کلی ساختار های غیر شخصی است.

 


[1] - Newton and Dalhe

[2]- Uslaner

[3]- Erikson

فهرست مطالب

1-1طرح مساله:

فرضیات تحقیق

تعریف نظری و عملی مفاهیم تحقیق : 

متغیر های مستقل تحقیق:

تلویزیون:

روزنامه:

متغیر های واسطه

عام گرایی:

احساس امنیت اجتماعی:

تعهد اجتماعی:

  ارزیابی مثبت از مسوولان جامعه:

ارزیابی مثبت از محیط اجتماعی:

متغیر های زمینه ای تحقیق:

چهارچوب تحلیلی تحقیق: 

فصل دوم:

ادبیات تجربی تحقیق

قسمت دوم:

پژوهش های انجام گرفته در داخل كشور

ادبیات نظری تحقیق

معنای لغوی اعتماد

اهمیت اعتماد اجتماعی در کنش اجتماعی:

قسمت دوم

دیدگاههای نظری مرتبط با تحقیق:

قسمت سوم:

 سرمایه اجتماعی واعتماد اجتماعی:

قسمت چهارم

  انواع اعتماد:

قسمت پنجم

نظریه های اعتماد اجتماعی

نظریه جیمز كلمن

اطلاعات و اعتماد:

نظریه  پیوتر زتومپکا:

نظریه رابرت پوتنام[1]:

دیدگاه پوتنام در رابطه با اعتماد اجتماعی:

نظریه آنتونی گیدنز

دیدگاه گیدنز درمورد رابطه رسا نه های جمعی با اعتماد اجتماعی

قسمت ششم

وسایل ارتباط جمعی

قسمت هفتم

نظریه های مربوط به کارکرد رسانه های ارتباط جمعی:

قسمت هشتم:

انواع رسانه های ارتباط جمعی

تلویزیون 

روزنامه:

قسمت نهم:

گونه ها و قالب های رسانه ای:

قسمت دهم:

اعتبار رسانه:

قسمت یازدهم:

کنترل و مدیریت رسانه های جمعی

نظریه اقتدار گرا:

نظریه مسوولیت اجتماعی:

نظریه رسانه های شوروی:

فصل سوم:

روش تحقیق:

قسمت دوم:

قسمت سوم:

قسمت چهارم:

قسمت پنجم:

تعریف نظری و عملی مفاهیم تحقیق

قسمت ششم:

متغیر وابسته تحقیق

اعتماد نهادی:

متغیر های مستقل تحقیق:

تلویزیون:

روزنامه:

عام گرایی:

احساس امنیت اجتماعی:

تعهد اجتماعی:

پایایی[2]:

بخش پنجم

5- 1- توصیف آماری یافته های پژوهش

5-1-1- توصیف متغیرهای زمینه ای تحقیق

پایگاه اجتماعی واقتصادی خانواده

5-1-2- توصیف متغیرهای مستقل تحقیق

تلویزیون های ماهواره ای:

روزنامه ها

5-1-3-  توصیف متغیرهای واسطه تحقیق

عام گرایی:

تعهد اجتماعی:

احساس امنیت

ارزیابی مثبت از محیط و مسوولان

اعتماد اجتماعی میان فردی

اعتماد اجتماعی عام

اعتماد اجتماعی نهادی

5-2- بررسی رابطه بین متغیر ها

5-2-1- بررسی رابطه بین متغیر های وابسته و مستقل تحقیق

1-2- تحلیل واریانس اعتماد اجتماعی در بین بییندگان انواع برنامه های تلویزیون داخلی

1-3- مقایسه رابطه بین تماشای سه برنامه؛سریالهای تلویزیونی،اخبار و برنامه به خانه بر می

گردیم با اعتماد اجتماعی  

نتیجه گیری:

فرضیه دوم(تلویزیون ماهواره ای و اعتماد اجتماعی)

2-2-  بررسی رابطه بین نوع برنامه تلویزیون های ماهواره با اعتماد اجتماعی

2-3-  بررسی رابطه بین تماشای شو های تلویزیونی و اخبار شبکه های ماهواره ای با اعتماد نهادی

نتیجه گیری:

نتیجه گیری

5-2-2-1- بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون داخلی با متغیر های واسطه تحقیق

نتیجه گیری:

5-2-2-2- بررسی رابطه بین میزان تماشای برنامه تلویزیون های ماهواره ای با متغیر های واسطه تحقیق

نتیجه گیری:

5-2-2-3- بررسی رابطه بین میزان روزنامه خواندن با متغیر های واسطه تحقیق:

نتیجه گیری:

5-2-3- بررسی رابطه بین متغیر های وابسته با متغیرهای واسطه تحقیق:

نتیجه گیری:

5-2-4- بررسی همزمان رابطه متغیر های مستقل با انواع اعتماد اجتماعی

فصل ششم

6-1- نتیجه گیری

6-2- پیشنهادات

6-2-1- پیشنهادات کاربردی

6-2-2- پیشنهادات پژوهشی

 


1- Putnam

[2] - Reliability

دانلود بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های جمعی با میزان اعتماد اجتماعی شهروندان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

دانلود بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای
پیدایش بیمه در جهان
ب) پیدایش بیمه های عمر
پیدایش بیمه در ایران
الف) بیمه های غیر بیمه عمر
دسته بندیبیمه
فرمت فایلdoc
حجم فایل57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل81

 

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

هدف و علت انتخاب موضوع

بیمه یكی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی كشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست كه صاحبنظران آن را "صنعت" میخوانند. بیمه باعث شكوفایی اقتصادی شده و با اشكال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی كه بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متأسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در تحقیق حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاكنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه كه در سطور بالا به عنوان هدف تحقیق بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:

1-  نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است.

2-  افزایش حق بیمه عمر، باعث كاهش میزان فروش آن می شود.

3-  محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است.

متغیرهای تحقیق

در تحقیق حاضر كه با عنوان "بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای" انجام پذیرفته است، دو متغیر، مد نظر بوده اند:

1)   روشهای منتخب بازاریابی (متغیر مستقل)،

2)   میزان فروش خدمات بیمه ای (متغیر وابسته)

 كه سعی شده است در ضمن تحقیق، رابطه همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته تبیین گردد.

((سایر عوامل)u، روشهای منتخب بازاریابی) f = میزان فروش خدمات بیمه ای

فهرست مطالب

هدف و علت انتخاب موضوع

متغیرهای تحقیق

قلمرو تحقیق

فرضیه های تحقیق

فرضیه های جزئی:

استفاده كنندگان از تحقیق:

محدودیت های تحقیق

تعریف بیمه[1] 

تعریف واژگان تخصصی

2) بیمه گر[2]

3) بیمه گذار[3]

4) بیمه شده

1) بیمه عمر[4]

5) استفاده كننده

6) حق بیمه[5]

7)مبلغ بیمه شده[6]

8) موضوع بیمه

9) شرایط بیمه ای[7]

10) ریسك بیمه[8]

11) پوشش بیمه ای[9]

12) غرامت

13) بیمه جاری[10]

14) بیمه نامه (قرارداد بیمه)[11]

15) شركت بیمه[12]

16) بازار بیمه انحصاری

17) بیمه مركزی ایران

فصل اول:

پیدایش بیمه در جهان

ب) پیدایش بیمه های عمر:

پیدایش بیمه در ایران

الف) بیمه های غیر بیمه عمر

1) بیمه آلیانس

2) بیمه فاولر

3) بیمه وسترن آسترالین:

4) بیمه ایگل استار:

5) بیمه اینگستراخ:

6) بیمه یور كشایر:

7) بیمه رویال:

8) بیمه آلیانس اوند شتوتكارت فرآین

9) بیمه ریونیون آدریاتیكادی سیكورتا:

10) بیمه آسكورازیونی جنرالی:

11) بیمه اتحاد الوطنی:

12) بیمه ناسیونال سوئیس:

13) بیمه پالستاین لوید محدود:

14) بیمه آسورانس ژنرال:

15) بیمه فونیكس انگلستان

16) سایر نمایندگی های شركتهای بیمه خارجی:

ب) بیمه عمر قبل از انقلاب:

ج) بیمه عمر بعد از انقلاب:

مزایای بیمه عمر زمانی:

معایب بیمه عمر زمانی:

انوع بیمه عمر موقت:

ا) بیمه عمر تكراری قابل تمدید:

2) بیمه موقت قابل تمدید:

3) بیمه موقت قابل تبدیل و قابل تمدید:

4) بیمه عمر موقت با سرمایه نزولی:

بیمه تمام عمر:

بیمه عمر مختلط:

فواید تجاری بیمه

عوامل موثر در نرخ حق بیمه عمر:

موانع توسعه بیمه های بازرگانی

تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی

بازار بیمه

بازار بیمه :

اصول حاكم بر معاملات بیمه ای

الف) اصل حسن نیت:

ب ) اصل احتمال[13]

ج) اصل تعاون:

د) اصل جبران خسارت[14]

تقسیمات بیمه

فصل دوم

جامعه آماری

پرسشنامه

ویژگیهای پرسشنامه:

توزیع مقدماتی پرسشنامه

فصل سوم

تجزیه و تحلیل یافته ها

3-1 الف) بررسی فرضیه ها براساس آمارهای جمع آوری شده

3-1 الف-1)فرضیه اول:

تلویزیون

رادیو

روزنامه

سایر وسایل تبلیغاتی

مجله:

3-1- الف -2) فرضیه دوم :

3-1- الف-3) فرضیه سوم

3-1-ب -1) فرضیه اول:

3-1-ب-2) فرضیه دوم:

3-1-ب-3) فرضیه سوم:

فصل چهارم:

جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهادات

نقش رسانه ها در آشنا ساختن افراد با بیمه:

زمینه های تحقیقاتی (پیشنهادی به دانشجویان)

فصل پنجم:

منابع و مأخذ

دانلود بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

دانلود مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه  (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه 
(با تکیه بر مفاسد اجتماعی)
چگونگی برخورد  با پدیده ء روسپیگری
باز پروری و توانبخشی روسپیان
پیشگیری از آسیب های اجتماعی
آموزش مهارتهای زندگی
مهارتهای زندگی
نظریه های مربوط به انگیزش 
کار دلخواه در برابر کار اجباری
نظریه سابق 
نظریه انگیختگی 
نظریه فرآیند متضاد
نظریه مازلو
زنان خیابانی ا
دسته بندیعلوم اجتماعی
فرمت فایلdoc
حجم فایل81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل105

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مقدمه

روسپیان(زنان ویژه)

غریزه جنسی یکی از غرایزی است که ضامن نسل و تداوم بقای بشر است . کلود لوی استروس[1]مردم شناس شهیر  فرانسوی در تعریف ازدواج اشاره ای  مهم به این نکته  دارد و عقیده  دارد : « ازدواج برخودی است دراماتیک  بین فرهنگ  و طبیعت یا میان قواعد اجتماعی  و کشش  جنسی » (77) ؛ به بیان دیگر جامعه می کوشد تا غریزه جنسی (طبیعت ) را مهار کرده و بر آن انگ فرهنگ زند . اما در  طول تاریخ مشاهده شده است که همیشه  این غریزه تحت کنترل جامعه نبوده و در طول حیات بشری بنا به دلایل گوناگون  و انگیزه های  متفاوت در معرض انحرافات اخلاقی و اجتماعی قرار گرفته و فحشا به عنوان  یک حرفهء  بسیار قدیمی ، یکی از نمود های آن است.

روسپی گری چیست و روسپی به چه کسی اطلاق می گردد ؟

روسپیگری یا فحشا را می توان به عنوان برآوردن خواهشهای جنسی در برابر  پول تعریف کرد ( 78) ؛ به عبارت دقیق تر  روسپیگری را  به روابط نا مشروع جنسی که به طور مستمر و به انگیزه های  مادی  یا نفسانی  رخ می دهد ، تعریف کرده اند. با توجه به این  تعریف می توان  گفت : روسپی به فردی اطلاق می گردد  که از  روابط جنسی به عنوان یک حرفهء دایمی استفاده می نماید (79)

( بیان مسئله )

چگونگی برخورد  با پدیده ء روسپیگری

سیاستگذاران اجتماعی  ما در شرایطی با پدیده ء روسپیگری مواجه شده اند که نه می توانند آن را به عنوان یک واقعیت تلخ اجتماعی رو به افزایش است نفی کنند و نه می توانند بنا به دلایلی  چند  از جمله ویژگی های  فرهنگی  و مذهبی جامعه آن را بپذیرند ؛ به عبارتی می توان گفت سیاستگذاران اجتماعی دچار فقر تئوریکی می باشند (82). بنابراین در برخورد با این پدیده تنها به نظارت رسمی و خشونت قانونی اکتفا می شود . بهرحال فحشا به عنوان یک واقعیت نیازمند  درمان  و توانبخشی است و به رویکردی آسیب شناسانه و بهداشتی احتیاج دارد؛ زیرا رویکرد اخلاقی و پلیسی مدتهاست تاثیر و کارایی خود را از دست داده  است (83)؛و باید بپذیریم که بیشتر روسپیان شهر تهران ، قربانیانی هستند  که فقر ، خشونت ، تجاوز و نابسامانیهای  خانوادگی و .... آنها را به یک بیماری اجتماعی  کشانده است که  درمان آن  الزاما در پشت میله های زندان امکان پذیر نیست.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

روسپیان(زنان ویژه)

چگونگی برخورد  با پدیده ء روسپیگری

باز پروری و توانبخشی روسپیان

پیشگیری از آسیب های اجتماعی

آموزش مهارتهای زندگی

مهارتهای زندگی

نظریه های مربوط به انگیزش .

کار دلخواه در برابر کار اجباری

نظریه سابق .

نظریه انگیختگی :

نظریه فرآیند متضاد:

نظریه مازلو:

زنان خیابانی از سطح جامعه جمع آوری شوند :

 اقلیما در خصوص راه کارهای مبارزه با این پدیده می گوید:

زنان خیابانی

معنی حق در جامعه ء ما چیست ؟

فصل دوم

تعریف انحراف ( کج روی )

مبانی نظرات انحرافات اجتماعی :

1-1- نظریه منظم اجتماعی :

2-1 آنومی اجتماعی :

عمده ترین  تئوری این دید گاه :  ادوین ساترلند است.

4-1 نظریه تضاد:

5-1 نظریه بر چسب:

1-   نظریه های روان شناسی :

فصل سوم

فعالیت مخفیانه خانه های عفاف در تهران :

سر مست و بی قرار :

کاهش سن دختران فراری :

فرار دختر ایرانی ( گریزی از بند خشونت چند وجهی ):

اطلاعات تازه درباره دختران فراری

تنها مرکز نگهداری از دختران خیابانی تهران تعطیل شد

 فصل چهارم

زنان خیابانی را باید با نگاهی  تربیتی و جامعه شناختی نگریست :

برداشت خودم از زنان ویژه

وام خود اشتغالی زنان خیابانی :

      بررسی علل فرار دختران از خانه

فرار از نا امنی

 فرد مقصر است یا اجتماع

فصل پنجم

فهرست منابع

پرسشنامه

 


-1C . L . Strauss

دانلود مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه  (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
فصل دوم پایان نامه سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی

پیشینه کامل سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی معلولیت و

دانلود فصل دوم پایان نامه سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی

پیشینه کامل سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی معلولیت و
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل82

فصل دوم پایان نامه سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی

مفهوم هیجان :

گروهی هیجان را تغییرات بدنی عنوان داشته‌اند. در حالی كه گروهی دیگر آن را احساسات ذهن معرفی كرده‌اند كه موجود آدمی كیفیت آن را گزارش می‌كند. این برداشتهای ناهماهنگ مانع بزرگی در گسترش پژوهشهای مربوط به هیجان پدید می‌آورد.

بسیاری از مردم هیجان‌ها را عوامل مثبت یا منفی به شمار می‌آورند. چنانچه عشق و شادی را هیجانهای خوب و خشم و ترس را هیجانات بدوزشست می‌شناسد. گر چه این برداشت، در بسیاری از موارد درست است، اما بهتر است كه جنبه‌های مثبت یا منفی هیجانات را بر حسب پیامدهایشان ارزیابی كنیم. یعنی ترس هنگامی یك هیجان خوب و ارزشمند است كه انسان را در مقایسه با خطرات احتمالی راهنمایی كند و آمادگی لازم را فراهم آورد. همچنین خوشحالی و شادمانی از رنج دیگران نوعی هیجان منفی انسان می‌باشد.

به عقیدة داروین (1884) بروز هیجان به صورتهای مختلف به خودی خود همیشه سودمند و كارآمد نیست. بلكه جلوه رهایی از رفتارهای سازش پذیر قبلی هستند.

در زبان انگلیسی و فرانسه كلمات هیجان و انگیزه هم ریشه‌اند و هر دو از اصل لاتین «emovere» گرفته شده‌اند، كه معنی آن تحریك و تهییج است. هیجان‌ها را تحریك كنیم و گاه نیز هیجان ما را وادار می‌سازد، كار می‌كنیم یا چیزی بگوییم كه از عادت‌ها به دور است.

در سالهای اخیر روشن شده است كه ما نمی‌توانیم فقط با مطالعه بعضی مكانیسمهای بیولوژیكی به وجود هیجان  پی ببریم. گر چه مكانیسمهای بیولوژیكی در انگیزش و هیجان نقش مهمی را ایفا می‌كند. اما تجلی هر انگیزه و هیجان همیشه مربوطه به تعامل عوامل شناختی، آموخته و بیولوژیكی است.

 

 

تعریف هیجان

نباید به علت پیچیده بودن هیجانها، در طول سالها، تعاریف گوناگون پیشنهاد شده است. اگر بخواهیم هیجان را از نظر واتسون كه یك رفتارگرا است تعریف می‌توانیم بگوییم : هیجان یك طرح واكنش ارش است كه متضمن تغییرات زیادی در مكانیزمهای بدنی به طوری كه ؟؟ به طور خاص می‌باشد.

و یا هیجان كیفیتی است كه در تعقیب یك رشته فعالیتهای جسمانی و روانی در ارگانیسم ظاهر می‌شود. این فعالیتها را می‌توان به ترتیب زیر بیان نمود :

1- ملاحظه و انتقال محرك از طریق محیط خارج

2- انتقال محرك از طریق اعصاب برنده به هپوتالاموس و كرتكس و سایر مراكز مغزی.

3- ایجاد تغییرات  خاص فیزیولوژی وبدنی در مقابل محرك به واسطة فعالیت دستگاه عصبی خود مختار و ترشح نمود.

4- ایجاد حالت خوشایند و بالعكس در ارگانیسم (كیفیت روانی هیجان)

5- ظهور رفتار هیجانی از طریق ؟ ماهیچه‌ای مانند خندیدن و ترشح غدد داخلی و ...

بدیهی است مراحل فوق به سرعت ظاهر شده و ارتباط مستقیم با محرك و شدت آن دارند. و هیجانات همواره همراه با ایجاد نیرو هستند زیرا ترشح غدد داخلی به خصوص آدرنالین سبب آزاد شدن قند و بالا رفتن قند خون و سوختن آن در بافتها شده8 و نتیجتاً نیروی قابل ملاحظه‌ای در دسترس اورگانیسم قرار می‌دهد.

دیگر اینكه در تعریف هیجان گفته‌اند كه هیجان عبارت است از پاسخ فیزیولوژیكی روانی كه ادراك و یادگیری فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و هیجان كیفیتی است كه به دنبال یك سلسله فعالیتهای جسمانی و روانی در ارگانیسم ظاهر می‌گردد. 

دانلود فصل دوم پایان نامه سبک های ابراز هیجان دوسوگرا اجتنابی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی

بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی

دانلود بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی

بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی
اصول حاکم بر معاملات بیمه ای
دانلود تحقیق میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdoc
حجم فایل87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل85

بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی

هدف و علت انتخاب موضوع

بیمه یكی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی كشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست كه صاحبنظران آن را "صنعت" می خوانند. بیمه باعث شكوفایی اقتصادی شده و با اشكال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی كه بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متدسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در تحقیق حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاكنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه كه در سطور بالا به عنوان هدف تحقیق بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:

1-   نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است.

2-   افزایش حق بیمه عمر، باعث كاهش میزان فروش آن می شود.

3-   محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است.

 

متغیرهای تحقیق

در تحقیق حاضر كه با عنوان "بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای" انجام پذیرفته است، دو متغیر، مد نظر بوده اند:

1)     روشهای منتخب بازاریابی (متغیر مستقل)،

2)     میزان فروش خدمات بیمه ای (متغیر وابسته)

 كه سعی شده است در ضمن تحقیق، رابطه همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته تبیین گردد.

((سایر عوامل)u، روشهای منتخب بازاریابی) f = میزان فروش خدمات بیمه ای.

 

قلمرو تحقیق

الف) مكانی: قلمرو مكانی تحقیق، شركتهای بیمه ایران، آسیا، البرز و دانا را دربرمی گیرد.

ب) موضوعی: در بازاریابی روشهای نظیر: پیشبرد، كالا(محصول)، قیمت و مكان وجود دارد. تحقیق حاضر تدثیر دو روش از روشهای فوق (یعنی قیمت و حق بیمه) البته این رساله وارد بحث قیمت گذاری و تئوریهای مربوط نمی شود و تنها به بررسی تأثیر قیمت با حق بیمه در میزان فروش بیمه عمر می پردازد و پیشبرد را در میزان فروش خدمات بیمه ای بررسی می نماید. شایان ذكر است كه در روش پیشبرد آنچه مدنظر قرار گرفته، آگهی های تجاری بوده است. ضمناً نوع بیمه مورد بررسی ـ به دلیل وسعت حجم كار ـ صرفاً بیمه عمر می باشد.

ج) زمانی: تحقیق حاضر بعضاً به بررسی محدوده زمانی سالهای بین 68 تا 72 پرداخته است.

فهرست                                                                                                صفحه

کلیات هدف و علت انتخاب موضوع........................................................................................................ 1      

متغیرهای تحقیق............................................................................................................................................ 3      

قلمرو تحقیق.................................................................................................................................................... 3      

فرضیه های تحقیق........................................................................................................................................ 4      

استفاده کنندگان از تحقیق.......................................................................................................................... 5      

محدودیتهای تحقیق....................................................................................................................................... 5      

تعریف بیمه...................................................................................................................................................... 7      

تعریف واژگان تخصصی............................................................................................................................. 11    

 

فصل اول

مبحث اول : بیمه های عمر در جهان......................................................................................................... 18

الف ) پیدایش بیمه های غیر بیمه عمر................................................................................................... 18    

ب ) پیدایش بیمه های عمر.......................................................................................................................... 24    

مبحث دوم : پیدایش بیمه در ایران........................................................................................................... 30

الف ) بیمه های غیر بیمه عمر.................................................................................................................... 30    

ب ) بیمه عمر قبل از انقلاب......................................................................................................................... 37

ج ) بیمه عمر بعد از انقلاب......................................................................................................................... 38    

د ) انواع بیمه های عمر................................................................................................................................ 39    

عوامل مؤثر در نرخ حق بیمه.................................................................................................................... 45    

موانع توسعه بیمه های بازرگانی............................................................................................................ 47    

تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی.................................................................. 49    

بازار بیمه.......................................................................................................................................................... 51    

اصول حاکم بر معاملات بیمه ای............................................................................................................... 55

الف ) اصل حسن نیت.................................................................................................................................... 55    

ب ) اصل احتمال.............................................................................................................................................. 56    

ج ) اصل تعاون................................................................................................................................................ 56    

د ) اصل جبران خسارت................................................................................................................................ 57    

تقسیمات بیمه.................................................................................................................................................. 57    

 

 

 

فصل دوم

روش تحقیق.................................................................................................................................................... 61

جامعه آماری..................................................................................................................................................... 61    

پرسشنامه......................................................................................................................................................... 62    

ویژگی پرسشنامه.......................................................................................................................................... 62    

توزیع مقدماتی پرسشنامه.......................................................................................................................... 63    

فصل سوم

تجزیه و تحلیل یافته ها............................................................................................................................... 64

بررسی فرضیه ها بر اساس آمارهای جمع آوری شده از سطح شرکتهای بیمه.................... 64

فرضیه اول........................................................................................................................................................ 64    

فرضیه دوم....................................................................................................................................................... 68    

فرضیه سوم..................................................................................................................................................... 68    

بررسی فرضیه ها با استفاده از داده های پرسشنامه ای................................................................ 70

فرضیه اول........................................................................................................................................................ 70    

فرضیه دوم....................................................................................................................................................... 70    

فرضیه سوم..................................................................................................................................................... 71    

فصل چهارم

جمع بندی ، نتیجه گیری و پیشنهادها.................................................................................................... 73    

زمینه های تحقیقاتی..................................................................................................................................... 83    

فصل پنجم

منابع و مأخذ.................................................................................................................................................... 85    

دانلود بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
مقاله معراج

مقاله معراج

دانلود مقاله معراج

مقاله معراج
دسته بندیپژوهش
فرمت فایلdoc
حجم فایل5 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل6

مقاله معراج

داستان معراج رسول خدا(ص)در یك شب از مكه معظمه به مسجد الاقصى و از آنجا به آسمانها و بازگشت‏به مكه در قرآن كریم در دو سوره به نحو اجمال ذكر شده، یكى در سوره‏«اسراء»و دیگرى در سوره مباركه‏«نجم‏»، و تاویلاتى كه از برخى چون حسن بصرى، عایشه و معاویه نقل شده مخالف ظاهر آیات كریمه قرآنى و صریح روایات متواتره‏اى است كه در كتب تفسیر و حدیث و تاریخ شیعه و اهل سنت نقل شده است و هیچ گونه اعتبارى براى ما ندارد (1) ، و ایرادهاى عقلى دیگرى را هم كه برخى كرده‏اند در پایان داستان پاسخ خواهیم داد، ان شاء الله. اما در كیفیت معراج و اینكه چند بار بوده و آن نقطه‏اى كه رسول خدا(ص)از آنجا به سوى مسجد الاقصى حركت كرد و بدانجا بازگشت آیا خانه ام هانى بوده یا مسجد الحرام و سایر جزئیات آن اختلافى در روایات دیده مى‏شود كه ما به خواست‏خداوند در ضمن نقل داستان به پاره‏اى از آن اختلافات اشاره خواهیم كرد و آنچه مشهور است آنكه این سیر شبانه با این خصوصیات در سالهاى آخر توقف آن حضرت در شهر مكه اتفاق افتاد، اما آیا قبل از فوت ابیطالب بوده و یا بعد از آن و یا در چه شبى از شبهاى سال بوده، باز هم نقل متواترى نیست و در چند حدیث آن شب را شب هفدهم ربیع الاول و یا شب بیست و هفتم رجب ذكر كرده و در نقلى هم شب هفدهم رمضان و شب بیست و یكم آن ماه نوشته‏اند. و معروف آن است كه رسول خدا(ص)در آن شب در خانه ام هانى دختر ابیطالب بود و از آنجا به معراج رفت و ...

دانلود مقاله معراج






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی

مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی

دانلود مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی

مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی
دسته بندیپژوهش
فرمت فایلdoc
حجم فایل14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل22

مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی

فهرست:

نگاهی به دلایل بروز ناهنجاری های قامتی
قامت ناهنجار
آشنایی با زانوی ضربدری
علل ایجاد كننده زانوی ضربدری
عوارض ناشی از زانوی ضربدری
تشخیص زانوی ضربدری
اصلاح تغییر شکل زانوی ضربدری
عوامل مؤثر در داشتن زانوی پرانتزی
تعریف زانوی پرانتزی
پیشنهاد و روش درمان زانوی پرانتزی

===================== بخشهایی از متن:

نگاهی به دلایل بروز ناهنجاری های قامتی

این بار كه مقابل آینه می ایستید. 90درجه به پهلو بچرخید و قامت خودتان را خوب نگاه كنید، در چنین حالتی بخوبی می توانید ببینید كه آیا شانه هایتان خمیده، پشت تان برآمده و گردنتان بیش از حد جلو آمده است یا نه. اگر هیچكدام از این معایب را نداشتید، دوباره رو به روی آینه قرار بگیرید و درحال قدم برداشتن به پاهایتان نگاه كنید. اگر ساق هایتان هم قوسی شكل یا به اصطلاح پرانتزی نباشد، می توانید مطمئن شوید كه شما جزو چند میلیون ایرانی نیستید كه از ناهنجاری های قامتی رنج می برند. ناهنجاری قامتی در میان افراد جامعه ما اختلال رایجی ست. عوامل زیادی در به وجود آمدن بستر شكل گیری این اختلال دخیل هستند كه بسیاری از آنها ریشه در فرهنگ و سبك زندگی مردم دارند. عادت هایی مثل روی زمین نشستن بدون تكیه گاه، مطالعه و نوشتن بدون استفاده از میز تحریر استاندارد، قوز كردن یا شل راه رفتن و... به اضافه حمل كیف ها و كوله پشتی های سنگین و استفاده از نیمكت های غیراستاندارد مدارس از مهمترین عوامل ایجاد ناهنجاری های قامتی در نوجوانان و جوانان هستند. معصومه ابوالحسنی- كارشناس ارشد تربیت بدنی و پژوهشگر- درباره ناهنجاری های قامتی رایج در میان دختران و پسران ایرانی- می گوید: از بین 40 ناهنجاری، هشت ناهنجاری اصلی در بین دختران و پسران شناسایی شده است كه در این میان ناهنجاری هایی مثل سركج، پشت گرد، پشت صاف، پشت كج، كمرگود، زانوی پرانتزی، زانوی ضربدری، كف پای صاف و شست كج، اختلالات اصلی در قامت دختران محسوب می شوند . به اعتقاد این محقق، ساختار قامتی نامناسب باعث دردهای استخوانی در مقاطع بعدی زندگی دختران می شود، او می گوید: عدم فعالیت بدنی موجب شده كه دختران بیش از پسران مشكل ساختار قامتی داشته باشند.

...

آشنایی با زانوی ضربدری زانوی ضربدری: انحراف زانو به سمت داخل ساق به سمت خارج به نحوی که قوزک ها ازهم فاصله بگیرند« افزایش زاویه Val gum فیزیولوژیک در زانو».که این زاویه در حدود 8 تا 13 درجه ذکر کرده اند،زاویه پای درست و طبیعی 8 درجه می باشد اگراز این مقدار به سمت بیرون بیشتر باشد زانوی ضربدری گویند. 
علل ایجاد کننده زانوی ضربدری 
1. وزن زیاد : باعث فشار بر روی استخوان ها هم در بچه ها ودر بزرگسالان عامل زانوی پرانتزی وضربدری است، توجه به « کاهش وزن»از اصول اساسی است. 
2. زمینه ارثی: افرادی که زمینه استعداد ارثی در آنها وجود دارد. 
3. بیماری روماتیسم« التهابی» عفونت مفاصل (راه درمان)« استفاده از دارو».Rheumatoid Arthritis 
4. راشیتسم نرمی استخوان(راه درمان)« استفاده از دارو».
5. رشد کندیل داخلی دروضعیت طبیعی کندیل داخلی نسبت به خارجی پائین تر است« که رشد کندیل به سمت بیرون منحرف می شود».
6. شکستگی. 
7. در مورد بچه ها قنداق کردن. 
8. صافی کف پا اگر زاویه به 90 درجه برسد« استفاده از عمل جراحی». 9. طبیعی 130- 120 درجه می باشد Coax Veraگویند. 
10. پارگی« استفاده از عمل جراحی». 
11. اگرعضله همسترینگ ضعیف باشد درد داریم،اگر نیم وتری ونیم غشایی ضعیف شوند،قادر به تحمل فشار عضله ثابت داخلی نبوده،درنتیجټWBR/>¬? زانوبه سمت داخل منحر می شود. 
12. کوتاهی دوسر رانی. 
Medial Hamstring 
Lateral Hamstring 
13. کوتاهی فاصله درشت نی ؛Iliotibial bond 
14. قورباغه ای نشستن.W-sitting 
15. ردیف های 10 تا 14 مربوطه به عضلات داخلی وخارجی (لگن ،ران ،کمر) می باشد. اصلاح وتقویت آنها کمک موثر برای زانو،مچ،و ساق پا است.

...

دانلود مقاله زانوی ضربدری و پرانتزی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
مقاله بیمارهای پوستی

مقاله بیمارهای پوستی

دانلود مقاله بیمارهای پوستی

مقاله بیمارهای پوستی
دسته بندیپژوهش
فرمت فایلdoc
حجم فایل49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل26

مقاله بیمارهای پوستی

فهرست:

استخر و بیماریهای پوستی

قارچها در محیط مرطوب مستعد نمایان شدن هستند

برنزه كردن پوست و افزایش احتمال سرطانهای پوستی

هپاتیت A می‌تواند از طریق استخرهای آلوده به افراد منتقل شود

استفاده از عینك‌های مخصوص شنا از بروز عفونت‌های چشمی جلوگیری می‌كند

شیوع بیماریهای پوستی در استخرهای سرپوشیده

===================== بخشهایی از متن:

استخر و بیماریهای پوستی 

بر اساس یافته‌های اینتحقیق، در اثر آلودگی آب استخرها بیماریهای پوستی به شناگران سرایت می‌كند.

همچنین اضافه شده است: از بروز بیماریهای پوستی كه در طی این تحقیق توسط آب آلوده استخر شناگران سرایت نموده می‌توان به سوزش، خارش و خشكی پوست اشاره كرد كه علت آن را متخصصان پوست كلر و آلودگی آب عنوان نمودند.

لازم به ذكر است، به علت نقص در سیستم‌های كلرزنی بیشتر مواقع كلر به صورت دستی پاشیده شده كه در یك مقطع میزان آن به 6 تا 8 میلیگرم در لیتر رسیده و رفته رفته میزان آن كاهش پیدا می‌كند.

نتایج نشان داد كه استخرهای دولتی از استخرهای خصوصی آلودگی میكروبی بیشتری دارند و این خود شاید نشانگر رسیدگی بیشتر و رعایت بهتر موارد بهداشتی در استخرهای خصوصی می‌باشد و از طرفی شاید به علت استفاده كننده كمتر از این استخرها بوده زیرا استخرهای دولتی به علت هزینه‌های كمتر طرفداران بیشتری داشته و اغلب ظرفیت پذیرش آنها بیش از حد مجاز می‌باشد.

در ادامه این تحقیق كه در سال 82 با راهنمایی دكتر محمد حسین علیزاده در دانشكده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس تدوین شده آمده است: در آزمون فرض مشخص شد كه بین میزان كلر آب استخرها با میزان شمارش باكتریها ارتباط معناداری وجود دارد كه این رابطه مستقیم و در جهت عكس می‌باشد. ...

...

قارچها در محیط مرطوب مستعد نمایان شدن هستند

به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران،‌ علاوه بر عفونت‌زایی استخرها كه موجبات بیماری‌های پوستی را فراهم می‌كند رطوبت كه خاصیت اصلی آب است باعث نمایان شدن قارچهای پوستی افراد می‌شود. در حقیقت قارچ در بدن افراد وجود دارد و استخرها فقط موجب نمایان شدن و لو رفتن بیماری آنها می‌شود اما در اكثر موارد این برداشت بوجود می‌آید كه استخرها موجب بروز بیماری در فرد شده است. دكتر آزاده الیاسی متخصص پوست و مو در این رابطه به ایسنا گفت: استخرهای سرپوشیده این ویژگی را دارند كه برای فرد مشكلات سوختگی از آفتاب را به وجود نمی‌آورند ولی اگر در قسمتی از بدن بیماری پوستی وجود داشته باشد با قارچ پوستی خود را نشان می‌دهد و در استخرهای روباز همین بیماری موجب تغییر رنگ پوست فرد می‌شود و در واقع قسمت‌های بیمار در مقابل تابش آفتاب برنزه نمی‌شود. البته باید توجه داشت فردی كه این قارچ یا بیماری در بدنش نمایان شده قبل از آن هم مبتلا به بیماری بوده و فقط وجود رطوبت و آفتاب باعث لو رفتن آن شده است.

وی در ادامه توضیح داد: گاهی میزان نامناسب كلر در آب باعث به وجود آوردن بیماریهای پوستی می‌شود و بعضی بیماریها از افراد دیگر منتقل می‌شود كه وجود زگیل و قارچهای پوستی از آن جمله‌اند؛ ولی سایر بیماریهای پوستی جنبه واگیر ندارند و برای دیگر افراد خطرزا نیستند ولی در بیشتر موارد شكل ظاهری پوست بیمار افراد را معذب می‌كند. 
دكتر فرانك احسانی نیز در مورد میزان كلر استخرها بیان كرد: هرچند كلر باعث ضد عفونی استخرها می‌شود و باكتری در این شرایط امكان رشد ندارد ولی استفاده از كلر زیاد نیز ممكن است موجب ریزش مو گردد.

...

دانلود مقاله بیمارهای پوستی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,