خريد بک لينک

home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی
تاريخ : 9 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : moh3en | بازدید : <-PostHit->
مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی

مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی

دانلود مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی

مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی
دسته بندیپژوهش
فرمت فایلdoc
حجم فایل16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل20

مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی

فهرست:

نقش رسانه ملی و مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی

راهبردهای ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی

زمینه های تحقیقاتی مناسب در كارآفرینی

HiGrade ؛ افتحار صنعت دیجیتال ایرانی

حال و آینده رسانه های دیجیتال در ایران

============================

نقش رسانه ملی و مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی

« در عصر حاضر دولت ها از طریق رسانه های همگانی و اختصاص بودجه های قابل توجه جریان‌های فکری، فرهنگی و سیاسی را هدایت و راهبری می کنند. کمتر کسی است که تأثیر رسانه های همگانی به ویژه رادیو و تلویزیون را در فرهنگ جامعه نادیده بگیرد. نشانه بارز آن گرایش مردم از همه قشرهای سنی و تحصیلاتی به برنامه های رسانه جمعی است و تأثیرات سریع و عمیق آن در فرهنگ جامعه به روشنی مشهود است. اما به نظر می رسد از این ابزار کارساز آن طور که بایسته و شایسته است در امر توسعه کارآفرینی بهره لازم گرفته نمی شود. و علیرغم نقش و اهمیت کارآفرینی در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استفاده از این ابزار مورد غفلت واقع شده است. »

راهبردهای ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی

« اگر از دیدگاه ”شیوه زندگی“ به فرهنگ بنگریم نمی‌توانیم آن را از مقوله كار و نحوه كسب درآمد جدا بدانیم. كار و فرهنگ همواره و در تمام جوامع بر یكدیگر تاثیر متقابل داشته‌اند. روش‌‌های رایج كسب درآمد تا حد زیادی بر نحوه رفتار افراد و تعامل آن‌ها با یكدیگر موثر است. گسترش كارآفرینی نیز به عنوان عامل ایجاد اشتغال و تولید ثروت در جامعه, نتایج فرهنگی ویژه‌ای را در پی خواهد داشت كه قابل تامل و بررسی است. 
...

رسانه ها و كارآفرینی

رسانه های دیحیتال ، نسل سوم رسانه ها تلقی می شود. رسانه های دیجیتال ، به عنوان ابزار اطلاع رسانی و ارتباطاتی هدفمند در دهکده جهانی امروزی مورد توجه قرار گرفته است . این روزها ، توجه خاصی به رسانه های دیجیتالی شده است و این مسئله از اجلاس دوم جامعه اطلاعاتی در کشور تونس که سال گذشته برگزار شد ، مشهود است .

عنوان رسانه های دیجیتال یا digital media در ادبیات 3 دهه اخیر ارتباطات و اطلاع رسانی مطرح شده است . پیش از آن ، رسانه های سنتی یا Traditional Media که مجموعی از رسانه های جمعی و مکتوب به شمار می آید ، تا اواسط قرن بیستم ، قدرت بلامنازع عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی جهانی به شمار می آمد .

...

دانلود مقاله نقش رسانه ها در كارآفرینی







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *